"A picture is worth a thousand words" "Life Is Your Best Shot."

Wednesday, January 23, 2013

Fiilistelyä

Aivan huippua kun auringonkin näkee nykyjään! Itte oon sellanen ihminen joka vihaa ylikaiken suomen synkkiä talvia. Mutta aina tämä tammikuu on jo pelastuksen puolella kun aurinkokin alkaa taas näyttäytymään!
 Mä en oo viime aikoina saanu tälle blogille päätä tai häntää. Haluisin kirjotella kaikkea mitä päässä pyörii ja ottaa kuvia kaikesta mutta pari juttua jotka tössää seinään ensi metreillä on juuri että en ole oikein talvi kuvaaja ja juuri tämä että vaikka en ole ujo niin tässä asiassa olen että mulla voi olla monta kirjotettua tekstiä mutta en uskalla julkaista :/  Kohta ainakin alkaa lentämään valmiin kämpän postauksia! Tää kämppä tuntuu just tällä hetkellä ihan eri kämpältä kun eilen toinen mejjän sohva tuoleista lähti menemään niin sitten toinen vaihto kans paikkaa ja tilalle tuli patja ettei toinen meistä joutuis istuu lattial 3viikkoa kunnes sohva saapuis :D Mutta tää on tällanen poikamieskämppä viel hetke sit on "avajaiset " :)

Ruotsin sisustus lehdet on parhautta ♥
 Mun ruokia on aina haukuttu hyvin oudoks pöperöks mutta hyväks :D Vaikka tää onkin ihan vaan chili,tomaatti makarooneja,tonnikalaa,raejuustoo ja chilikastiketta :D Noi kulhot on niin mun silmään♥ peili pinta ;) 
 En tiedä jos oon kertonut mutta yks kokonainen seinä olohuoneesta on pelkkää ikkunaa että valosuutta tähän kämppään saa kyllä :D 
 Fit:issä on aina aivan huippu reseptejä!
Aivan kirkas taivas♥

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment ! :)